Ondanks dat wij de grootste zorgvuldigheid betrachten bij het uitvoeren van ons werk kan het voorkomen dat u onverhoopt niet tevreden bent over onze dienstverlening. Neemt u dan vooral contact met ons op. Wij nemen uw klacht serieus!

Klachten kunnen schriftelijk worden ingediend door deze te zenden aan:

Robijnstraat 44
1812 RB Alkmaar
t.a.v. Grondontwikkeling Nederland B.V.

Ook kunt u mailen naar klachten@grondontwikkeling.nl
Er is ons veel aan gelegen uw klacht snel en tot uw tevredenheid af te handelen.

Bel me niet register

U wilt geen telefoontjes ontvangen waarin men u aanbiedingen doet? Dat kan. Sinds 1 oktober 2009 beheert Stichting Infofilter het Bel-me-niet Register ten behoeve van consumenten.

Wat is het Bel-me-niet Register?

Het Bel-me-niet Register is een lijst met namen en telefoonnummers van consumenten die aangegeven hebben niet gebeld te willen worden.Dit wordt ook wel het blokkaderegister genoemd. Organisaties en bedrijven zijn verplicht om alle telefoonnummers in dit register op non-actief te zetten in hun bestaande prospect-bestand zodat deze prospects niet telefonisch worden benaderd.

Hoe kom ik in het Bel-me-niet Register?

U kunt zichzelf gemakkelijk aanmelden via de website www.bel-me-niet.nl. Wilt u dat specifieke organisaties of bedrijven u wél bellen? U wilt bijvoorbeeld wel gebeld worden voor een goed doel? Dan kunt u dat ook aangeven in het Bel-me-niet Register.Bedrijven waar u reeds klant bent, kunnen u nog steeds bellen.

Let op: Het Bel-me-niet-Register is een initiatief dat ontwikkeld is voor consumenten. Het telefoonnummer van een bv, nv en/of een ander rechtspersoon wordt daarom niet geregistreerd.

Klik hier om u aan te melden voor het Bel-Me-Niet register.